شعر در مورد بعد از مرگ

شعر در مورد بعد از مرگ ,شعر در مورد بعد از مرگم,شعر بعد از مرگم,شعر پس از مرگم,شعر زیبا بعد از مرگم,شعر بعد مرگم,شعر نمیدانم پس ازمرگم چه خواهد شد,شعر نمیدانم پس از مرگم,شعر نمیدانم پس ازمرگم چه خواهد شد,شعر پس از مرگم چه خواهد شد,شعر پس از مرگم تو ای زیبا نگارم,دانلود شعر بعد از مرگم,شعر بعد از مرگ,شعر بعد از مرگ پدر,شعر بعد از مرگ مادر,شعر بعد از مرگ من

شعر در مورد بعد از مرگ

در این مطلب سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد بعد از مرگ برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

به‌روز مرگ چو تابوت من روان باشد

گمان مبر که مرا دردِ این جهان باشد

برای من تو مَگِریْ و مگو: «دریغ! دریغ!»

به دام دیو دراُفتی؛ دریغ آن باشد

جنازه‌ام چو ببینی مگو: «فراق! فراق!»

مرا وصال و ملاقات آن زمان باشد

شعر در مورد بعد از مرگ

هر یک چندی یکی برآید که: من‌ام! 

با نعمت و با سیم و زر آید که: من‌ام!

چون کارک او نظام گیرد چندی 

ناگه اجل از کمین درآید که: من‌ام!

شعر در مورد بعد از مرگم

من نمی خواهم که بعد از مرگ من افغان کنند

دوستان گریان شوند و دیگران نالان کنند

من نمی خواهم که فرزندان و نزدیکان من

ای پدر جان ! ای عمو جان! ای برادر جان کنند

شعر بعد از مرگم

وضـــع مـــا در گـــردش دنـیا چـــه فرقی می کند

زنـــدگی یا مــرگ، بعــد از ما چه فرقـی می کند

مـــاهـــــیـان روی خـــــاک و مــاهــــیـان روی آب

وقت مـــردن، ســـاحل و دریا چـه فرقی می کند

شعر پس از مرگم

موسیقی عجیبی ست مرگ.

بلند می شوی

و چنان آرام و نرم می رقصی

که دیگر هیچکس تو را نمی بیند

شعر زیبا بعد از مرگم

اگر زرین کلاهی عاقبت هیچ

اگر خود پادشاهی عاقبت هیچ

اگر ملک سلیمانت ببخشند

در آخر خاک راهی عاقبت هیچ

شعر بعد مرگم

دریاب که از روح جدا خواهی رفت

در پرده اسرار فنا خواهی رفت

می نوش ندانی از کجا آمده‌ای

خوش باش ندانی به کجا خواهی رفت

شعر نمیدانم پس ازمرگم چه خواهد شد

به خدایی که بی‌شناس مقیم

دردل و دیده آتشم باشد

مرگ هر چند خوش نباشد لیک

بی رخ دوستان خوشم باشد

شعر نمیدانم پس از مرگم

مرا بسوزانید

و خاکسترم را

بر آبهای رهای دریا بر افشانید،

نه در برکه،

نه در رود:

که خسته شدم از کرانه های سنگواره

و از مرزهای مسدود

شعر نمیدانم پس ازمرگم چه خواهد شد

تاوان تو را می دهم

تو

زیباترین گناه من بودی

هر بار که حلقه را تنگ تر می کنی

مرگ شیرین تر می شود

این برزخ

از لحظه های دلواپسی لبریز است

آخرین تیر ترکش تویی

از کمان رها شو

می خواهم زیبا بمیرم.

شعر پس از مرگم چه خواهد شد

 آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟

بی‌وفا حالا که من افتاده‌ام از پا چرا؟

نوشدارویی و بعد از مرگ سهراب آمدی

سنگدل این زودتر می‌خواستی حالا چرا؟

شعر پس از مرگم تو ای زیبا نگارم

بعد از مرگ با خدا حرف خواهم زد

برای اینکه بی دلیل کشته شده ام!»

اگر نبودم

مرا در چیزهایی پیدا کنید 

که دوستشان داشتم

در ماه، در شکل انار

اگر ناگهان مردم

به مرگ شک کنید

به من

و به مأمور مالیات.

دانلود شعر بعد از مرگم

قبر مرا نیم متر کمتر عمیق کنید

تا پنجاه سانت به خدا نزدیکتر باشم.

بعد از مرگم، انگشت‌های مرا به رایگان

در اختیار اداره‌ی انگشت‌نگاری قرار دهید

شعر بعد از مرگ

ز روشنی است که اهل سؤال بعد از مرگ

چراغ می طلبند از مزار زنده دلان

ز سیل حادثه صائب نمی شود هرگز 

صدا بلند ز کوه وقار زنده دلان

شعر بعد از مرگ پدر

تو طمع می کنی که بعد از مرگ

برخوری از وصال شمع طراز

هر که در زندگی نیافت ورا

چون بمیرد چگونه یابد باز

شعر تولدت مبارک فروغ فرخزاد

راضی ام اگر عاشقانه بمیرم

راضی ام که من با عشق زاده می شوم

و با عشق می میرم

به آن پناه می برم

و جز آن راهی برای رهانیدن نمی شناسم

راضی ام که عاشقانه مردن

تولدی دگر است

عاشقانه مردن تولدی دگر است

شعر در مورد ماه محرم

از بهر ستیز و مرگ، آماده شوید

در محضر عشق دوست، افتاده شوید

از خون حسین بشنوید این پیغام

در طول زمان همیشه آزاده شوید

شعر در مورد بعد از مرگ

بیشتر بخوانید :

شعر در مورد ظاهر بینی

شعر در مورد طاووس

شعر در مورد شب بیداری

شعر در مورد شادی

شعر در مورد ضربه خوردن