کالون

کالون

کالون

کالون

کالون

چاقی سریع

چاقی سریع ,چاقی سریع صورت,چاقی سریع صورت در یک هفته,چاقی سریع بدن,چاقی سریع و موثر,چاقی سریع در یک هفته,چاقی سریع صورت و بدن,چاقی سریع صورت با قرص

چاقی سریع , چاقی سریع صورت , چاقی سریع صورت در یک هفته , چاقی سریع بدن

توضیحاتی در مورد چاقی سریع

چاقی یکی از آرزو های دوردستی است که اکثر لاغران به آن نمی رسند. به نظر می رسد چاق شدن آسان تر از لاغر شدن باشد اما افراد لاغر چنین نمی گویند! حدود دو سوم افراد در ایالات متحده، دارای اضافه وزن بوده و یا چاق هستند. با این حال، بسیاری از افراد هم با مشکل دیگری مواجه هستند که آن بیش از حد لاغر بودن است . لاغری یک نگرانی قابل توجه است، زیرا کمبود وزن می تواند به اندازه چاق شدن برای سلامت شما مضر باشد. علاوه بر این، بسیاری از افرادی که به طور بالقوه کم وزن نیستند، هنوز می خواهند عضلات بیشتری به دست آورند.در این مطلب از سایت جسارت در مورد داروهای گیاهی برای چاقی سریع صورت و بدن در یک هفته صحبت میکنیم امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.

چاقی سریع با غذاهای فرآوری‌شده

فست‌فودها و غذاهای فرآوری‌شده، شما را به خود وابسته می‌کنند. شاید کمی عجیب به نظر برسد؛ اما این مواد غذایی، درست مانند الکل و نیکوتین و سایر مواد اعتیادآور عمل می‌کنند و باعث می‌شوند بدن به خوردن آنها وابسته شود. مصرف این غذاها، کم‌کم به عادت تبدیل می‌شود و کافی است بوی دل‌انگیزشان به مشام‌تان بخورد… ارتباط میان اعتیاد و حالت بیولوژیک بدن بسیار پیچیده است. مقابله با اعتیاد بسیار دشوار است و حق انتخاب و آزادی را از انسان سلب می‌کند. این مواد غذایی چرب، پرقند، پرنمک و مملو از کربوهیدرات هستند. شما را چاق می‌کنند و درست مانند مواد مخدر با خوشیِ گذرایی که به شما هدیه می‌دهند، عواقب نامطلوب به بار می‌آورند. اگر عادت به خوردن چنین غذاهایی دارید، سعی کنید، کم‌کم و به تدریج آنها را از برنامه‌ی غذایی خود بیرون کنید و همیشه به یاد داشته باشید که این بدجنس‌های خوشبو و خوش‌طعم با اندام و سلامت شما چه می‌کنند.

چاقی مفرط چیست

چاقی مفرط ناشی از اختلالات غدد درون ریز معمولاً به کم کاری تیروئید و بیماری کوشینگ مربوط می‌شود. سیستم غدد درون ریز آن‌گونه که باید درست عمل نمی‌کنند و این مسئله باعث اختلالات هورمونی می‌شود. در کم کاری تیروئید این غده هورمون کافی برای سوخت و ساز درست مواد غذایی تولید نمی‌کند. در خصوص سندرم کوشینگ غده فوق کلیوی بیش از اندازه هورمون تولید می‌کند.وزن ما به طور مستقیم با کالری‌های دریافتی از مواد غذایی و میزانی که می‌سوزانیم ارتباط دارد. بدن باید به دمایی برسد که حرارت لازم را برای سوخت و ساز تولید کند. اگر دمای بدن به حد لازم نرسد هر آنچه مصرف کنید به افزایش وزن منجر می‌شود. یعنی حتی اگر رژیم بگیرید و میزان مواد غذایی مصرفی را کاهش دهید به هدفتان نمی‌رسید و حتی ممکن است به دلیل رژیم سخت بدن در معرض آسیب قرار بگیرد؛ بنابراین لازم است که یک پزشک متخصص وضعیتتان را بررسی کند. یادتان باشد که مشکل چاقی بسیار جدی‌تر از یک مسئله صرفاً زیبایی است؛ بنابراین حتماً با نظر پزشک متخصص به سمت کنترل وزن خود بروید.

  • اصغر زمانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی